sobota, 1 września 2012

Diabolo


Warsztaty z diabolo od poziomu podstawowego do zaawansowanego – w tym dla początkujących:  magic  knoty, trapezy, backside, koperty i inne dla zaawansowanych: przeróżne genocide, tomcide, minigeno aż do vertaxa.

To samo co ostatnio i jeszcze więcej związanego z „klepsydralnym przyrządem z miseczkami na patykach”, czyli diabolo, prowadzone przez łódzko-warszawski tandem. Tegoroczny, rozszerzony zakres:
1 diabolo (Jak Zacząć, vertrax, integrale, itd.)
2 diabolo (Jak Zacząć, Low i High) 
3 diabolo (Jak Zacząć, Low i High)
4 diabolo (Jak Zacząć)
5 diabolo (Jak Pofantazjować)

Bartłomiej Milewski – diabolo zajmuję się od pięciu lat. Występowałem podczas EJC 2012 oraz na Festiwalu ognia w Ostródzie i wielu innych. Prowadzę liczne warsztaty, zarabiam na występach ulicznych, jeżdżę po kraju po to  aby zdobywać nowe umiejętności sceniczne i kuglarskie.

Jacek Kwapiński – z diabolo mam coś wspólnego od lat pięciu, działałem w Teatrze Ulicznym D-H w Łodzi, tworzyłem duet żonglerski Ombria a obecnie chodzę do Szkoły Cyrkowej w Warszawie. Nadchodzący Slot będzie dla mnie trzecim Slotem a zlotem żonglerskim siedemnastym.

CZAS sobota, 13.00–14.45