sobota, 1 września 2012

Biżuteria z modeliny


Opis słowny na czym polega lepienie biżuterii z modeliny. Przedstawienie gotowej, wykonanych przeze mnie biżuterii. Opis materiałów potrzebnych do wykonywania biżuterii z modeliny. Pokaz wykonywania wybranej biżuterii z modeliny. Wykonywanie prac przez uczestników. Zdobienie prac.Wypiekanie w piekarniku elektrycznym. Wykańczanie prac: dołączanie sznurków,wstążek,bigli i elementów metalowych. Pokaz gotowych prac wykonanych przez uczestników warsztatów.

Agnieszka Czubala - Od 4 lat zajmuję się robieniem biżuterii. Dopiero od trzech robię biżuterię z modeliny a dokładniej z masy termoutwardzalnej. Szukam inspiracji w życiu codziennym oraz na zagranicznych stronach internetowych. Jestem mamą 11 letniego chłopca który bardzo często podsuwa mi pomysły na nowe wzory. Jestem samoukiem i wszystkiego nauczałam się sama. Szukam nowych metod i wzorów by robić coś czego jeszcze nikt nie robiła a zarazem nikt nie miał. moja biżuteria jest unikatowa i jedyna w swoim rodzaju.

CZAS niedziela 17:00-18:45